Sunday, November 28, 2010

Akhirnya........

Setelah berhempas pulas(yeke?) selama beberapa minggu utk exam....akhirnya tiba juga hari yang dinanti iaitu berakhirnya exam la....YEAY! sgt seronok rsnye x terikat ngn exam lg....anyway...something good happens...know what????aku semakin bersemangat pulak nak belajar untuk sem depan...huh...xsabarnye rse...Insyaallah...sem depan aku akan belajar bersungguh2...cukupla sem ni sem honeymoon yang x manis pun rsnye....dh cukup aku main2 ms bljr ni..n aku nk tumpukan betul2 dh ni...Chaiyok to me!!!!!!

Pas habis exam tengah hari tadi...aku n room mate bt plan nk OVERNIGHT!!haha...anyway..yang aku dpt cite kt cni ialah...overnight dlm mimpi je...sbb my room mate xcukup tdo....so..balik la tdo...huhu...tp pape pun, Thanx 2 Adri belanja makan kat Malay Village td wlupn makan dalam kelam kabut sbb dh nk tutup....

sebenarnya pg ni(3pg) nk jwb kuiz bank rakyat tu..alih2 lmn web buat hal..ingat kn wifi xsupport so aku ngn Adri g CC untuk jwb...tp bru la thu yg web die yg prblm...blik2 hotel,try bk..blh la pulak masuk...td xblh...huhu..kalu aku tunggu kejap je lg td..msti dh boleh...tp xpe la...try jwb subuh nnt la...Insyaallah smuanye akn ok...Bantu HambaMu in Ya Allah....Amin...

No comments:

Post a Comment