Saturday, November 20, 2010

Konvo time.......


Ye....ALHAMDULILLAH....
aku dah pun berjaya tamatkan pengajian....
eh...bukan semuanye lagi...
baru je lepasan diploma....
aku konvo dari U mne?
Mestila UTM(Universiti Teknologi Malaysia)..
Kuala Lumpur....
Tapi...aku xpuas hati btul...
asal?
ye la...stiap x aku sebut je dari UTM...
thu dorg tny aku pe?
"Oooo...Uitm mne?"
plz la...UTM n UiTM dua U yg berbeza kot.....
huhu...
Ok..Ok...
berbalik pd cite td....
aku konvo pd 28hb September 2010....
group yang paling akhir..
paling akhir skali sbb kitorg ni diploma....
aku amik diploma dlm pengurusan harta tanah...
erm.....
course ni xramai pun yg thu...
maklumla....xfames mcm doktor, cikgu, pensyarah, polis n lain2....
tp untuk pemgetahuan korg smua....
kalu ade bangunan d muka bumi ni....
selagi itula adenye ktorg....hehe..
itula keje ktorg....
boleh jd pe?profesyen x meluas?
ala...xpe....yg penting aku sendiri thu pe yg aku thu...haha...
ok..ok..
cite pasal hari konvo aku td....
mse hri konvo...kelam kabut btul...rse berdebar pun ade..
pe org putih ckp tu....?
like butterflies in my stomach...
ha..tu la die prasaan aku..
tp....alhamdulillah sgalanye berjalan dgn lancar....
k la...kalu aku cite byk2..korg bosan lak kn???
ok...c next time plk ngn cite yg lain......adios.....



No comments:

Post a Comment